Κατηγορίες

ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΣΥΣΚΕΥΩΝ

ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΙΝΗΤΩΝ ORIGINAL

ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ-TABLETS-FCT

SMART TECH-GADGETS-WEARABLES-BLUETOOTH

ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ - POWER BANK

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΩΝ-TABLETS

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SCOOTER - ΗΛEΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ

ΗΧΟΣ - ΕΙΚΟΝΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

RADIO - ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΠΑΡΑΪΑΤΡΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ- MYDATA - ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

JOB VOLTE-TEL LG Service mi ecosystem NSP ecosystem Lime Successories addlink silicon power crazy offers Μεταφορικά

SOFT1 OPEN MYERGANI LIVE ΝΕΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ CLOUD ΓΙΑ 1 ΕΤΟΣ

Κωδικός είδους:777-411
BARCODE:600-777-411

Διαθέσιμο



250 ευρώ + ΦΠΑ ετήσια συνδρομή (άρα 20,83 ευρώ το μήνα)

Η SoftOne καλωσορίζει το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ & την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.

ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
Όλες οι νέες διαδικασίες υποβολών και διαβιβάσεων στοιχείων απασχόλησης που προβλέπει το πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ μέσα από τις εφαρμογές της SoftOne
ΕΡΓΑΝΗ Soft1
Μεταβολή εργασιακής σχέσης (Απογραφή)
Οργάνωση χρόνου εργασίας (Σταθερό – Μεταβαλλόμενο)
'Αδειες (ωριαίες – ημερήσιες)
Οργάνωση χρόνου εργασίας (Ατομικός)
Αναγγελία πρόσληψης (Ε3)
Ε8 – Υπερωρίες

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
Ηλεκτρονική καταγραφή των στοιχείων εισόδου - εξόδου των εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους μέσα από τις εφαρμογές της SoftOne

Worktime Audit

Η νέα υπηρεσία της SoftOne που υποστηρίζει πλήρως τη λειτουργία της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, παρέχοντας τη δυνατότητα εισαγωγής, αποθήκευσης και διαβίβασης των δεδομένων εισόδου & εξόδου στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.
Η εισαγωγή των δεδομένων εισόδου & εξόδου μπορεί να γίνει:
- από φυσικό σύστημα ωρομέτρησης χωρίς τη δυνατότητα διαβίβασης των δεδομένων έναρξης & λήξης εργασίας
- από το ηλεκτρονικό (virtual) σύστημα καταγραφής δεδομένων εισόδου & εξόδου, της εφαρμογής myWorkplace(1)

Η διαβίβαση των δεδομένων από την υπηρεσία Worktime Audit γίνεται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας όμως και την εναλλακτική επιλογή της μαζικής διαβίβασης
Τα δεδομένα της υπηρεσίας Worktime Audit τηρούνται για όποιο χρονικό διάστημα επιθυμεί η επιχείρηση, ενώ μέσω της εφαρμογής myWorkplace, κάθε εργαζόμενος αποκτά πρόσβαση στα δεδομένα που τον αφορούν
(1) Η χρήση του συστήματος δύναται να εξασφαλίσει την φυσική παρουσία του εργαζόμενου (εφόσον ζητηθεί).

myErgani Live
Το νέο Soft1 module που παρέχει σε κάθε επιχείρηση όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, όπως ενδεικτικά:

Στοιχεία εισόδου – εξόδου
Έλεγχος δεδομένων προσέλευσης (ανά κατάστημα – οργανωτική μονάδα)
Εντοπισμός και διόρθωση σφαλμάτων διαβιβάσεων (ανά κατάστημα – οργανωτική μονάδα), με δυνατότητα επαναδιαβίβασής τους
Δυνατότητα μαζικής υποβολής δεδομένων σε περίπτωση αδυναμίας διαβίβασης σε πραγματικό χρόνο
Διαβίβαση δεδομένων από τους προϊσταμένους για τους υφισταμένους τους
Ενημέρωση εργαζομένων και προϊσταμένων για εκκρεμείς ενέργειες εισόδου & εξόδου

Τα εργαλεία ελέγχου του myErgani Live παρέχονται και σε περιβάλλον web μέσω της εφαρμογής myWorkplace.
NEA
02-12-2023 24 Χρόνια Volte-Tel Communicatinons more 23-11-2023 Μηλιόπουλος Δημήτριος Volte-Tel στο Digital Summit 2023 by SEPVE more BEYOND 2024 Calatoge GALAXY S24 Pre-order 18oς Μαραθώνιος BLUETOOTH OFFER S21 SERIES ACCESSORIES Voucher 200€ NSP HN30 A4 Tech Official Distributor  Bloody Official Distributor iphone 15 series Promo iPhone 13 Mask Protection ZOPO V-on line bill NewUpdate
loading...
close