Κατηγορίες
ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΙΝΗΤΩΝ ORIGINAL
ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ-TABLETS-FCT
SMART TECH-GADGETS-WEARABLES-BLUETOOTH
ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ - POWER BANK
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΩΝ-TABLETS
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SCOOTER - ΗΛEΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ
ΗΧΟΣ - ΕΙΚΟΝΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
RADIO - ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΡΑΪΑΤΡΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ- MYDATA - ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ












SOFT1 OPEN MYERGANI LIVE ΝΕΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ CLOUD ΓΙΑ 1 ΕΤΟΣ
Κωδικός είδους | : | 777-411 |
BARCODE | : | 600-777-411 |
Διαθέσιμο
250 ευρώ + ΦΠΑ ετήσια συνδρομή (άρα 20,83 ευρώ το μήνα)
Η SoftOne καλωσορίζει το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ & την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.
ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
Όλες οι νέες διαδικασίες υποβολών και διαβιβάσεων στοιχείων απασχόλησης που προβλέπει το πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ μέσα από τις εφαρμογές της SoftOne
ΕΡΓΑΝΗ Soft1
Μεταβολή εργασιακής σχέσης (Απογραφή)
Οργάνωση χρόνου εργασίας (Σταθερό Μεταβαλλόμενο)
'Αδειες (ωριαίες ημερήσιες)
Οργάνωση χρόνου εργασίας (Ατομικός)
Αναγγελία πρόσληψης (Ε3)
Ε8 Υπερωρίες
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
Ηλεκτρονική καταγραφή των στοιχείων εισόδου - εξόδου των εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους μέσα από τις εφαρμογές της SoftOne
Worktime Audit
Η νέα υπηρεσία της SoftOne που υποστηρίζει πλήρως τη λειτουργία της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, παρέχοντας τη δυνατότητα εισαγωγής, αποθήκευσης και διαβίβασης των δεδομένων εισόδου & εξόδου στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.
Η εισαγωγή των δεδομένων εισόδου & εξόδου μπορεί να γίνει:
- από φυσικό σύστημα ωρομέτρησης χωρίς τη δυνατότητα διαβίβασης των δεδομένων έναρξης & λήξης εργασίας
- από το ηλεκτρονικό (virtual) σύστημα καταγραφής δεδομένων εισόδου & εξόδου, της εφαρμογής myWorkplace(1)
Η διαβίβαση των δεδομένων από την υπηρεσία Worktime Audit γίνεται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας όμως και την εναλλακτική επιλογή της μαζικής διαβίβασης
Τα δεδομένα της υπηρεσίας Worktime Audit τηρούνται για όποιο χρονικό διάστημα επιθυμεί η επιχείρηση, ενώ μέσω της εφαρμογής myWorkplace, κάθε εργαζόμενος αποκτά πρόσβαση στα δεδομένα που τον αφορούν
(1) Η χρήση του συστήματος δύναται να εξασφαλίσει την φυσική παρουσία του εργαζόμενου (εφόσον ζητηθεί).
myErgani Live
Το νέο Soft1 module που παρέχει σε κάθε επιχείρηση όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, όπως ενδεικτικά:
Στοιχεία εισόδου εξόδου
Έλεγχος δεδομένων προσέλευσης (ανά κατάστημα οργανωτική μονάδα)
Εντοπισμός και διόρθωση σφαλμάτων διαβιβάσεων (ανά κατάστημα οργανωτική μονάδα), με δυνατότητα επαναδιαβίβασής τους
Δυνατότητα μαζικής υποβολής δεδομένων σε περίπτωση αδυναμίας διαβίβασης σε πραγματικό χρόνο
Διαβίβαση δεδομένων από τους προϊσταμένους για τους υφισταμένους τους
Ενημέρωση εργαζομένων και προϊσταμένων για εκκρεμείς ενέργειες εισόδου & εξόδου
Τα εργαλεία ελέγχου του myErgani Live παρέχονται και σε περιβάλλον web μέσω της εφαρμογής myWorkplace.
Η SoftOne καλωσορίζει το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ & την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.
ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
Όλες οι νέες διαδικασίες υποβολών και διαβιβάσεων στοιχείων απασχόλησης που προβλέπει το πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ μέσα από τις εφαρμογές της SoftOne
ΕΡΓΑΝΗ Soft1
Μεταβολή εργασιακής σχέσης (Απογραφή)
Οργάνωση χρόνου εργασίας (Σταθερό Μεταβαλλόμενο)
'Αδειες (ωριαίες ημερήσιες)
Οργάνωση χρόνου εργασίας (Ατομικός)
Αναγγελία πρόσληψης (Ε3)
Ε8 Υπερωρίες
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
Ηλεκτρονική καταγραφή των στοιχείων εισόδου - εξόδου των εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους μέσα από τις εφαρμογές της SoftOne
Worktime Audit
Η νέα υπηρεσία της SoftOne που υποστηρίζει πλήρως τη λειτουργία της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, παρέχοντας τη δυνατότητα εισαγωγής, αποθήκευσης και διαβίβασης των δεδομένων εισόδου & εξόδου στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.
Η εισαγωγή των δεδομένων εισόδου & εξόδου μπορεί να γίνει:
- από φυσικό σύστημα ωρομέτρησης χωρίς τη δυνατότητα διαβίβασης των δεδομένων έναρξης & λήξης εργασίας
- από το ηλεκτρονικό (virtual) σύστημα καταγραφής δεδομένων εισόδου & εξόδου, της εφαρμογής myWorkplace(1)
Η διαβίβαση των δεδομένων από την υπηρεσία Worktime Audit γίνεται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας όμως και την εναλλακτική επιλογή της μαζικής διαβίβασης
Τα δεδομένα της υπηρεσίας Worktime Audit τηρούνται για όποιο χρονικό διάστημα επιθυμεί η επιχείρηση, ενώ μέσω της εφαρμογής myWorkplace, κάθε εργαζόμενος αποκτά πρόσβαση στα δεδομένα που τον αφορούν
(1) Η χρήση του συστήματος δύναται να εξασφαλίσει την φυσική παρουσία του εργαζόμενου (εφόσον ζητηθεί).
myErgani Live
Το νέο Soft1 module που παρέχει σε κάθε επιχείρηση όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, όπως ενδεικτικά:
Στοιχεία εισόδου εξόδου
Έλεγχος δεδομένων προσέλευσης (ανά κατάστημα οργανωτική μονάδα)
Εντοπισμός και διόρθωση σφαλμάτων διαβιβάσεων (ανά κατάστημα οργανωτική μονάδα), με δυνατότητα επαναδιαβίβασής τους
Δυνατότητα μαζικής υποβολής δεδομένων σε περίπτωση αδυναμίας διαβίβασης σε πραγματικό χρόνο
Διαβίβαση δεδομένων από τους προϊσταμένους για τους υφισταμένους τους
Ενημέρωση εργαζομένων και προϊσταμένων για εκκρεμείς ενέργειες εισόδου & εξόδου
Τα εργαλεία ελέγχου του myErgani Live παρέχονται και σε περιβάλλον web μέσω της εφαρμογής myWorkplace.